Tvekat klart!!

Hej hej
nu har jag tvekat i över ett år men nu har jag bestämmt mig! jag bytar efter sommaren till fordons linjen.
jag går mediaprogramet i ystad på öp-skolan 2 året och ville redan förra året byta linje men då fick jag inte
sen tar min syster studenten tillsamman med mig och känner att hon kunde får en dag för sig själv att firra. jag jag älskr min familj och bryr mig om den, men samma år som jag skulle gått ut nu nästa år går min kusin ut så jag kommer gå ut med 96:orna lite drygt men ändå rätt schill för då kan jag jobba upp om jag missat något jag går en linje som jag är mycket intresserad av, innan jag började media programet uppdaterade jag var dag, sen orkade man inte för man satt och skrev artiklar hela tiden och massa uppgifter så man orkade inte kanske blir en dag att jag fortsätter med mitt skrivande eller vad säger ni? äntligen ska jag byta linje skriver på omvals lappen på onsdag :) riktigt skönt!!<3
Hoppas alla får en skön helg, själv så ska man plugga hela helgen!! kul kul

puss puss<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewhitebitch

Allmänt Det ligger i släkten, att va snygg;) Ni vet att ni inte kan motstå min Blogg<3

RSS 2.0